Saturday, December 5, 2009

undian WORLD CUP 2010....dimanakah MALAYSIA???





emm...nice2...sape la yg jd juara world cup 2010..?? adakah Malaysia?? hahaha...oppsss...!! Bagi aku r..group G paling mnarik perhatian aku..fevret team aku ada dlm 2.. yeah!! Go2x BRAZIL..!!! "hijau kuning" tu...hahaha...bkn "merah kuning" noh...emm..dlm group G ada team PORTUGAL..IVORY COAST..n salah satu team dr rantau asia kita..KOREA UTARA..mampukah Korea Utara memberi saingan dalam kumpulan G?? hahah...pape pon,kalau ada usaha+smangat+cool....sesape pon bley bjaya...bola sepak kan bulat...mcm2 ley jadi.. Oh ya..tlupa plak cheq nk wish tahniah kpd team Malaysia kita yg tlah bjaya membenam Timor Leste, 11-0 tu...byk2...tp 2 bkn la ujian sbenar team m'sia...kita kne atasi Thailand ngan Vietnam dlu kalo nk brangan sal "GOLD"..
okeyh...gebang skit2 sudey....dh r skip training lani..1 bLk aku tidoq mampoih..hahaha...gara2 tengok EPL smalam r...hahah..actually aku lani tgh training utk Karnival Hoki Piala Pengarah PKSK UTHM...ni 1st time UTHM anjurkan karnival..xtw la...hahaha..sowi cik mai...kami xturun training pagi ni..holiday2~ yeah........
ok r,aku nk tidoq.................nantok2~ oh katil syg...i'm coming bebeh....



No comments:

Post a Comment