Monday, October 10, 2011
my enivermoon~
wat day is today? today is monday! hahah...10.10.11...cun gak la tarikh ni tw...i like~ alhamdulillah...dh ckup 50 bulan kmi bsama...amin...mcm2 hal pakat dok mai...mai bgolek la..mai cm angin la..mai pi mai pi mai tang tu laa....hahaha...lek r kn..msalah tu da mcm ajinomoto..xpon serbuk cukup rasa adabi tu ja...mna da idop yg maneh ja...tobat tarak aih...sbab tu lidah kta ada mcm2 deria..kalau dok maneh ja rsa,x syok r kn? tu la the power of love..aaa ceeewah~ bseloka nmpaknya di situ!~ =p hmm..da sbulan aku xjmpa idola gadis2 rmaja ku ni..dia ckp pipi dia dh besaq...x sabaq nk uli-uli dia...hahah..dia ckp bla pi jusco kt klang,dia tringat kt aku...tp bg aku,bla pi klang ja...aku tringat jusco ja...hahah..tw tang tu ja weyh...xpa,syok pa sna...jiwa ayahanda ja...kn2? rindu sgt2 kt gummy bear aku tu...ntah mcm mna la dia skng ni ek? smoga sihat2 ye syg...huhukkk...keja tu toksah la kalut2 tw..kalo pnat,cheq pi rehat sat..tw! baguih sunggoh la dpt bini keja physio ni kalo hmpa nk tw..mmg ni la yg aku cri slama ni...insyaAllah,kerjaya tu bley bantu aku bla tua nnt...tjaga la skit dri aku ni...buat pa cri bini engineer ni...t xdak msa dgn fmly..dok kalot ligan keja ja...bini ckgu pon pyh...t tw dok mngajaq aku ja..hapaa pon taboley..mlekat pnampaq aku kt muka dia xpasai2...hahaha...bini dok bank pon pyh gak...t poyo plak...hahah...dok nmpak kertas cop pala org pkai tengkolok jaa...sengkek aku...hahaa...nk cri ustazah..mntak maap la,cheq ni x layak pon nk dpt hat lagu tu...yg physio jgak la idola aku smpai bla2 pon..=) luv u! smua dia pndai...ala2 ibu dh aku tgk...wow! bln 12 t my baby nk konvo dh! cyg jgn risau2 tw..b da jnji nk pi...b try gak wlaupon hritu b da klas...huhuu...b nk tgk cyg b konvo...nk tgk cyg gak! t b msti dtg! =) dh la...b xtw nk pot pet pa dh...ckup la sesi pembelajaran hri ni k...thnx cyg sbb tahan mogok lapaq dri si comel cyg ni tw..hahah...<3
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment